۱۷ فروردین ۱۳۹۹، ۳:۱۰

مدیرکل حوزه هنری لرستان:

جشنواره سراسری عکس «مدافعان سلامت» در لرستان برگزار می‌شود

جشنواره سراسری عکس «مدافعان سلامت» در لرستان برگزار می‌شود

خرم‌آباد- مدیرکل حوزه هنری لرستان، گفت: جشنواره سراسری عکس با عنوان «مدافعان سلامت» در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرم الهی روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از سوی حوزه هنری لرستان جشنواره سراسری عکس «مدافعان سلامت» برگزار می‌شود، اظهار داشت: این جشنواره با مشارکت و همکاری استانداری لرستان، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لرستان و شهرداری خرم آباد برگزار خواهد شد.

وی، هدف از برگزاری جشنواره سراسری عکس «مدافعان سلامت» را انعکاس فعالیت‌های شبانه روزی پزشکان و کادر درمانی در این زمان و ماندگار کردن فعالیت‌های این قشر زحمت کش در تاریخ، همچنین بازتاب مبارزه این همیاران سلامت در رویارویی با بیماری کرونا در کشور و پاسداشت تلاش‌ها و مجاهدت‌های مدافعان سلامت عنوان کرد.

مدیرکل حوزه هنری لرستان، افزود: در این جشنواره حضور برای علاقمندان در دو بخش عکاسی حرفه‌ای و عکاسی موبایل (مختص اعضای کادر درمانی و پزشکی) در نظر گرفته شده و علاقمندان می‌توانند در بخش‌های اعلام شده آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

کرم الهی، ثبت فعالیت شبانه روزی کادر پزشکی، پرستاران بیمارستان‌ها، اورژانس و شبکه‌های بهداشت و درمان در مقابله با ویروس کرونا را موضوعات ارسال اثار این جشنواره عنوان کرد.

وی، در ادامه با اشاره به اهمیت و نقش ماندگار و بی بدیل مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا در کشور، تصریح کرد: بی شک تلاش، پشتکار، فداکاری و ایستادگی مدافعان حریم سلامت کشور در مقابله با این بیماری و حفظ جان و سلامتی بیماران ستودنی و قابل تقدیر است.

مدیرکل حوزه هنری لرستان، ابراز امیدواری کرد، در برگزاری این جشنواره جلوه‌هایی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های کادر درمانی ثبت و بر ذهن بیدار و قاموس ماندگار تاریخ به یادگار بماند.

کرم الهی، همچنین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را تا ۳۰ خرداد جاری عنوان کرد و گفت: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره تا ۱۵ تیرماه داوری و برگزیدگان اعلام خواهند شد.

وی، تاکید کرد: همه آثار باید نشانی و اطلاعات دبیرخانه به آدرس لرستان_ خرم‌آباد_خیابان علوی_ میدان امام (ره) _ ساحلی دکتر حسابی_ نبش آرش ۶ حوزه هنری استان لرستان / کدپستی: ۳۹۷۷۷_ ۶۸۱۴۶، شماره واتس‌آپ ۰۹۱۶۶۹۸۵۱۲۳ و ایمیل: artlorestan@gmail.com ارسال شوند.

مدیرکل حوزه هنری لرستان، گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.artlorestan.ir مراجعه کنید.

کد خبر 4892322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha